woensdag 7 juli 2010

De eerste stapjes in Kenia

Na een goede reis zijn we gister aangekomen in Kenia. Het was tot op het laatste moment spannend of het allemaal door zou gaan. Maar nu zijn we er toch echt, in Nairobi downtown.

Vanmorgen zijn we wat door de stad gaan lopen. Na vele horror verhalen, is mijn eerste indruk ontspannen. Simon is vandaag voor het eerst naar zijn werk gegaan, ik ben mee gaan lunchen met zijn nieuwe collega's. Het is een klein team met alleen Kenianen. Ze zijn allemaal erg aardig. Een van zijn collega's is een klimmer, volgende week ga ik met hem mee naar the Climbing Club. Volgens mij is het super mooi klimmen in Kenia...

Hopelijk begin ik gedurende deze week met mijn werk voor Butterflyworks. Ik heb veel zin om hiermee te starten.

3 opmerkingen:

  1. Hey Eefke! Leuk dat je weer een blog gaat bijhouden en natuurlijk dat je goed aangekomen bent! Geniet ervan!! Je gaat vast een hoop mooie dingen meemaken. Als je een tel nr. hebt dan hoor ik die ook graag; dan bellen we een keer ;-)! X Bart

    ps. En vergeet niet de finale te kijken zondag! Er is vast een ambassadefeestje oid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee lieve Evenlien,
    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen.
    Nu ben je dus echt weg...snif ook wel gek ineens. Moet ik het zonder mijn studie en zonder mijn goede studiemaatje doen... maar deze blog biedt hoop :)
    we'll keep in touch.
    x sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een blog gaat bijhouden. Ben echt heel benieuwd naar al je verhalen en belevenissen.

    XX Sara

    BeantwoordenVerwijderen